בעלי מקצוע, הדברה בחיפה - מהי ההיררכיה בניהם?

ישנם דרכים רבות להתפרנס ולא תספיק היריעה על מנת שנוכל למנות את כל סוגי המלאכות שקיימות בכדי להתפרנס. ישנן מלאכות ובעלי מקצוע שקמו כי באמת היה צריך אותם לשם הישרדות של המין האנושי ולאחר מכן קמה להם שכבת בעלי מקצוע שקמו על מנת לתמוך באותה שכבת בעלי מקצוע הכרחית. לאחר מכן העולם השתנה ונכנסה מימד השיווק שגם הוא נובע משינוי בגישה של כל האנושות לכסף וגרם לנו לחשוב שיש עוד דברים שאנחנו פשוט לא יכולים בלעדיהם ואלו הפכו לשדרת בעלי מקצוע חיוניים חדשה. וכעבור זמן, קמו בעלי מקצוע שבאים לתמוך בבעלי המקצוע החיוניים של העידן המודרני.

בעלי מקצוע שמסייעים לנו לשרוד:

קשה לדמיין כיצד יכולנו לשרוד ללא רופאים למשל. יש לכל אדם יכולות בסיסיות לטפל בעצמו ולדעת מה טוב לו ומה עלול להזיק לו, אך האנשות ככלל צריכה אנשים שילמדו לעומק לרפא אנשים אחרים, בעלי מקצוע שיכירו את גוף האדם ואת החי והצומח בכדי שיוכלו לתת פתרון מדעי עד כמה שאפשר. לבעלי המלאכה הללו ניתן להוסיף גם חקלאים, בנאים וכו...שכן לא כל אדם יכול ויודע לעבד את אדמתו או לבנות את ביתו במו ידיו. כך היה עוד משחר הימים.
בעלי מקצוע שקמו כשכבת גיבוי לבעלי המקצוע החיוניים :
אלו בעלי בעלי מקצוע שקיימים רק כדי להקל או להעשיר את החוויה של בעלי המקצוע הראשיים. סוכני ביטוח, חנויות לחומרי בניין, יועצי מס וכו... הם קיימים כי בעל המקצוע העסוק והחיוני לא יכול להתמודד עם הכל ובעיקר לא עם הבירוקרטיה שהעולם הממוכן והמאורגן כופה עליו.

בעלי מקצוע שקמו לאור השינויים שחלו באנושות :

שכבה מאד מכובדת של בעלי מקצוע חדשים קמה לה בכדי לספק תשובות לאנושות המתפתחת. אם בעבר היו רופאים, היום יש כבר רופאים מסוגים שונים. ישנם פלסטיקאים, פסיכולוגים ופסיכיאטרים שהם לא רק רופאי גוף, הם רופאי כלל ההוויה מטפלים בתסביכים ומורכבויות ומזמן אינם נמצאים במקומות הפשוטים והתמימים של הרופאים של פעם. אליהם חברו כל מיני בעלי מקצוע אחרים. אם פעם היו בנאים, היום יש יזמי נדל"ן, קבלנים, תפסנים וצבעים, איש איש ועבודתו.

בעלי מקצוע שקיימים כדי לתמוך בבעלי המקצוע החדשים :

העולם הפך עם השנים צרכני הרבה יותר ולכן הופיעו בעלי מקצוע שמשלימים את כל השכבות החיוניות שיש כרגע. אם יש מישהו שבונה, יש מישהו שמעצב דלתות כניסה לבית ואז מגיעים שרותי הדברות, שרותי הובלות ושאר בעלי מקצוע שתומכים באלו שתומכים בבנאים. הדברות זהו אכן מקצוע חשוב, אך ניתן ליישום איש איש בעצמו וכל מה שצריך הוא חומר הדברה בחיפה, מסכת מיגון, לבקש מבני הבית לא להיכנס כמה שעות ופשוא להסתובב ולרסס. אך כיום בעלי מקצוע רבים עושים זאת יותר מכל בגלל תרבות הצריכה המפותחת.